Alena Borůvková

PROMĚNY

Volná odpolední inspirace Balzacem. Vyústění srážky zájmů a postav, které autorka zná jen letmo a odjinud, přesto o pohnutkách jejich činů nemůže být nejmenší pochybnosti.

9.4.2013 v 15:07 | Karma článku: 6.93 | Přečteno: 399 | Diskuse

Alena Borůvková

Hrozí ČSSD další blamáž při volbě místopředsedkyně?

Hned úvodem bych ráda zdůraznila, že již nejsem členkou ČSSD. Přesto bych se ráda v krátkosti zamyslela nad tématem, které se mne svým způsobem stále tak trochu týká. Je jím nastávající volba místopředsedkyně ČSSD. Zážitek, který mně, osobně, před dvěma lety zanechal na duši hlubokou jizvu a na tváři pár prvních vrásek. Zážitek, který mne naučil nevěřit téměř nikomu. Zážitek, který mne dokonce naučil nenávidět. Ano, nenávidět. Nenávidět lidské vlastnosti, jako je bezcharakternost, pokytectví a malost. Nikdy jsem si nemyslela, že jsem takových pocitů ve vztahu k lidským bytostem schopna. Až do dubna 2009. Zážitek, v jehož konečném důsledku jsem raději zvolila dobrovolný odchod z ČSSD.

2.3.2011 v 18:33 | Karma článku: 14.98 | Přečteno: 1167 | Diskuse

Alena Borůvková

Sbohem Facebooku...aneb, co Facebook vzal a dal....

"Máš jít k šéfovi", hlásí Satrapovi kolega. "Ke kterému?" "K seniorovi." Satrapovi se stáhne žaludek, odkráčí do ředitelny, ale je obřadně přijat a usazen do křesla. "Neumím si, pane Satrapo, představit", -říká zakladatel firmy Simon and Simon,"že by se naše firma mohla bez Vás obejít." Mladý úředník se zavrtí blahem. "Od příštího měsíce se o to přesto pokusíme."

3.8.2010 v 21:03 | Karma článku: 14.08 | Přečteno: 2299 | Diskuse

Alena Borůvková

AB: Rok poté

Dnešní ráno. 7 hodin. Otevřeným okénkem koupelny uniká pára z horké sprchy a ptáci jarně preludují. Proud vody, mimovolných myšlenek a aroma orientálního sprchového oleje, který jsem namátkou nahmátla ve skříňce. Koupelnou zní RANNÍ RADIOŽURNÁL.

23.4.2010 v 12:45 | Karma článku: 6.36 | Přečteno: 1244 | Diskuse

Alena Borůvková

Alexandr Mitrofanov "nehýkal"- omluva

Skutečně poslední vyjádření k volbě místopředsedkyně ČSSD.

18.6.2009 v 14:22 | Karma článku: 12.62 | Přečteno: 2542 | Diskuse

Alena Borůvková

Věnováno Alexandru Mitrofanovovi. Vaše Alena Borůvková.

Přiznávám, velmi se mne dotklo soustavné "okopávání" ze strany Alexandra Mitrofanova v průběhu mé kandidatury na post místopředsedkyně ČSSD. A když jsem si dnes na www.nazor.cz přečetla jeho komentář o tom , že moje nezvolení místopředsedkyní ČSSD by se mohlo poprat o titul "zpráva týdne" s oznámením M. Kalouska a K. Schwarzenberga o založení nové strany TOP 09, rozhodla jsem se přece jen veřejně zareagovat. Protože se ale necítím oprávněna a povolána komentovat všechno, všechny a zejména někoho, kdo je považován za kapacitu ve svém oboru, přináším jen výňatky z vyjádření třetích osob o "tvorbě a díle" Alexandra Mitrofanova (vždy s přesným datem a odkazem na veřejný zdroj) tak, jak jsou zveřejněny na internetu. Upozorňuji tedy ještě jednou, že citace níže uvedené nejsou mými osobními názory.

16.6.2009 v 17:12 | Karma článku: 14.87 | Přečteno: 1956 | Diskuse

Alena Borůvková

Topolánkovy nové šaty?

Není to tak dávno, co některá média uštěpačně komentovala můj výrok, na kterém si trvám, totiž že pád Topolánkovy vlády uprostřed českého předsednictví není nic dramatického a nebyl pro ČR rozhodně žádnou tragédií.

6.6.2009 v 11:25 | Karma článku: 38.29 | Přečteno: 9533 | Diskuse

Alena Borůvková

Děti jsou naše budoucnost, jejich budoucnost je v našich rukou

Česko stárne. A to i přes současný babyboom. Tak hovoří statistiky. A ministerstvo práce a sociálních věcí stále počítá s „Nečasovým balíčkem pro rodinu", jehož součástí je například i tzv. vzájemná sousedská výpomoc jakožto alternativa k navyšování míst v přeplněných jeslích a školkách. V současné době připravuje paragrafovou podobu Nečasova balíčku, po jehož schválení budou rodiče například uzavírat smlouvy se sousedem či sousedkou, kteří jim budou za úplatu hlídat děti. Jsou taková opatření systémová? A odrazí se pozitivně v demografickém vývoji populace ČR?

23.5.2009 v 21:32 | Karma článku: 18.57 | Přečteno: 2621 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2720

Mgr. Alena Borůvková, pracuje na Ministerstvu zahraničních věcí ČR. 38 let, vdaná, 1 syn.